miercuri, 25 mai 2011

I feel green...

Doamne , cat am asteptat mai-ul asta..imi place tare mult sa vad explozia de verde si de miresme..liliacul a inflorit, salcamul este imbatator..miroase a verde crud..a plouat,e soare si totul e inflorit in jur...nu pot sa uit o miercure noroasa in care eram foarte tensionat..de ganduri, de framantari si migrena..norii erau foarte jos si era amenintare de ploaie din aia boboasa..am fost provocat sa merg pe faleza pustie..am zis ca oricum scenariul se potriveste perfect cu ce simteam...Dunarea era cenusie, faleza verde si mirosea puternic a ploaie..la inceput am crezut ca e o nebunie ce fac, cum de m-am lasat provocat de cineva sa fac asta...dar totul a fost ca o improspatare puternica pe care nu stiu daca am mai simtit-o vreodata..gandurile si poverile s-au dus si creierul mi s-a oxigenat puternic..simteam totul parca prea intens..cand am urcat in masina a inceput ploaia..una cu stropi mari..pana si cafeaua avea alta aroma..nu pot uita ziua aia de mai...
Exista ceva in noi, care tanjeste dupa mai mult..de multe ori avem nevoie de primavara in sufletele noastre, in relatiile noastre..ma bucur ca am prieteni care reusesc sa ma ajute sa simt altfel si sa ma scoata din colivia in care m-am inchis..adevarul e, ca mi-e dor de ciresul, de mai, inflorit si de zambetele sfintilor...acum simt ca as vrea sa stau pe banca din imagine si sa savurez o inghetata big milk :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu