luni, 22 iunie 2009

secretul bacului...


am discutat zilele acestea cu cineva, elev de 10...mi-am amintit de liceu...la Radu Negru am facut..pe timpuri cand eram eu elev, era al doilea dupa LVA...dar aveam 10 numai la purtare...am fost mirat si m-am intrebat cum de e posibil sa termini un semestru numai cu 10?!...din discutii persoana mi-a spus "secretul":.."eu nu sunt nimic..Dumnezeu m-a ajutat in tot timpul!"...de obicei noi hiperspiritualizam asa ca sa ne ascundem "umanismul" nostru profund, vrem sa ne mascam mentalitatea de "buricul pamantului"..in cazul de fata mi-am dat seama ca era sinceritate 100%...modestie, sinceritate si recunoasterea meritelor lui Dumnzeu intr-un mod extraordinar, cum rar intalnesti..."eu nu am cum sa fiu elev de 10, dar asa ma ajuta Dumnezeu...e un mare har(favoare nemeritata)"..aceasta persoana chiar a gasit "the secret" pentru bac 2009...only God!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu