marți, 10 noiembrie 2009

Piedestalul gol


Nu-ti face zei din oameni...Nu te uita la mine cu ochi admirativi. Sunt doar o bucata de lut cu nervi si stupizenie,umflat de mandrie, deseori, si de nerecunostinta.
Eu m-am vindecat...Mi-au placut Depeche Mode si mama habar n-avea,dar ei luau droguri...imi placea de un poet dar am aflat dupa revolutie ca era informator de securitate..Van Damme m-a dezamagit si el cu moralitatea indoielnica...la biserica aveam un prieten bun, dar m-a lasat cu ochii-n soarele dezamagirii...
Statuile de azi sunt soclurile goale de maine...
Deceptiile au gust amar de ceai de pelin de mai...
Cei de langa tine sunt oameni...Fii pregatit sa treci cu vederea, sa acoperi, sa ierti, sa uiti. Binecuvantat este cel ce n-asteapta nimic,pentru ca el nu va fi dezamagit niciodata.
Banuiesc ca Vaticanul, cand vorbeste despre Sfantul Petru, se gandeste la Petru, cel de langa cocosul cantator, cel care a fugit de femeia de serviciu de la Templu. Pentru ca acesta ni se pare mai uman, mai aproape de noi.
Nu-mi plac fluturii pentru ca sunt efemeri si ce e trecator ma baga in depresie...
Oamenii-zei sunt oamenii fluturi. Ei se trec mai repede decat ceilalti,pentru ca memoria tradata ii ucide.
Te rog...da-ma jos repede si lasa-ma sa traiesc mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu