marți, 6 decembrie 2011

where are you,my friend?

Doamne, cate s-au schimbat de la ultimul articol...era luna mai, era primavara, era altfel...multe s-au schimbat...doar in 6 luni..nu credeam ca oamenii se pot schimba in asa timp scurt..sau poate perceptia mea s-a schimbat..e posibil si asta...n-am crezut niciodata in criza varstei de mijloc, dar cine stie..poate o fi ceva si cu asta.
cineva m-a provocat atunci cand a spus ca e bine sa ai cat mai multi mentori..spunea de 5, 6 mentori, pentru diversele domenii din viata ta..nu stiu daca poate exista o astfel de posibilitate?!..eu nu am 5,6 prieteni..ce sa vorbesc de mentori..am spus prieteni, nu amici sau cunostinte..din astia avem o multime..vecinul de la etajul 2 e foarte politicos..ma saluta mereu primul si zambeste..dar atat..cel care sta deasupra ma evita; asculta manele cu sonorul prea tare, si Iulia l-a certat de cateva ori..doamna de la spalatoria auto din colt e numai zambet cand ma vede..dar asta ma costa 5 lei la fiecare spalare..stiu, e si problema mea..sunt destul de ursuz..dar ma consider un prieten devotat,totusi..nu am nevoie de mentori!..am nevoie de prieteni!! asta e adevarul...vreau sa merg la iarba verde cu ei, sa prajim mici, sa mancam seminte Tadim si sa bem Fanta..apoi sa stam intinsi, cu fata in sus,sa privim cerul senin, sa ne cerem iertare si sa spunem glume..nu mai vreau sa stau tensionat incercand sa gasesc cuvintele potrivite, protocolare
Ca si voi, ma relationez la oameni in virtutea rolului lor in viata mea..intr-un fel ma raportez la vanzatoarea de la chioscul alimentar de jos, in alt fel la vecinul de la etajul 1,la colegii de serviciu,la operatoarea de la serviciul clienti Orange..totusi,cand imi aleg prietenii,oamenii pe care doresc sa-i cunosc mai indeaproape,trec la persoana aflata dincolo de aparenta exterioara. imi place sa petrec timp cu prietenii, nu pentru ca as vrea sa obtin ceva de la ei,ci pentru ca imi face placere compania lor!..si mai este o intrebare,existentiala as spune..cum pot face acelasi lucru si cu Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu